Secretaria virtual

Des d’aquesta dependència es facilita a l’alumnat i als seus familiars els tràmits per a la matriculació, petició de certificacions, convalidacions, exempcions, etc. a més d’informació sobre la continuació d’estudis dels alumnes i les alumnes i totes les qüestions relacionades amb el sistema educatiu en general.

Taxes

A fi d’agilitzar els tràmits d’expedició de certificats, la Conselleria d’Educació ha posat a disposició del públic una aplicació que genera el document de pagament de les taxes d’aquestos.

Faça clic en aquest enllaç. S’ha d’utilitzar Internet Explorer o Mozilla Firefox. Google Chrome, no funciona.

Calendari Escolar