Projectes

Projecte Erasmus+ Print3D

L’objectiu principal d’aquest projecte és la inclusió d’estudiants amb discapacitat visual a través de metodologies d’aprenentatge-servei que fomenten la consciència de les necessitats d’aquest grup i el desenvolupament educatiu de les habilitats d’impressió 3D. Els productes 3D poden facilitar rutines i capacitar els estudiants amb discapacitat visual implicats en el seu disseny, producció i avaluació.
Enllaç: http://www.erasmusprint3d.eu

Comnenius Regio Museu da escola.

Projecte Commenius Regio Museu da escola.

Enllaç:

selloSolidario

Sello Solidario

Projecte Solidari

primer trimestre

• Resoldre els conflictes de forma pacífica. 1r ESO A i B i 2n ESO A
  • Intel·ligència Emocional. 4t ESO A i B

segon trimestre

• Maestría emocional. Com manejar els problemes emocionals. 3r ESO A i B.
    altres activitats
  • Paraules solidàries. Concurs de microrelats.
  • Sonriures de colors. Concurs de fotografia solidària.
  • Movilíza’t. Concurs de vídeos solidaris.
  • Exposició itinerant del material d’altres anys.

logoarce

Projecte Arce

Aquest programa té com a finalitat establir vies de col·laboració que permetin l’establiment d’agrupacions o xarxes de centres educatius i institucions públiques de l’àmbit de l’educació (Programa ARCE), ubicats en diferents comunitats autònomes oa les ciutats de Ceuta i Melilla, per desenvolupar projectes comuns que s’han de dur a terme en equip entre tots els centres o institucions participants.

El plantejament de projectes comuns busca, d’una banda, impulsar els intercanvis entre els centres o institucions i la mobilitat d’alumnes, professors o altres professionals de l’educació contribuint a l’adquisició i millora de les seves aptituds, no només en les competències, àrees, o temes en què se centra el projecte, sinó també en la capacitat de treballar en equip.

D’altra banda, es pretén consolidar xarxes educatives tot això en nom d’una millora en la qualitat de l’educació.

A través d’aquest programa de cooperació territorial es podrà:

• Intercanviar experiències
  • Establir un marc per al debat i la reflexió conjunta
  • Afavorir la creació de vincles i xarxes educatives
  • Col·laborar en el desenvolupament curricular
  • Descobrir els elements diferenciats de la diversitat cultural i social de les diferents comunitats autònomes
  • Elaborar i difondre materials que puguin ser d’aplicació en diferents àmbits educatiu

Més informació:
Descàrrega presentació powerpoint: PROGRAMA ARCE